Διακοπές στις Ροβιές οι 3 μας!

Οι διακοπές στις Ροβιές μέσα από αρκετές και όμορφες φωτογραφίες. Τα μέρη που επισκεφτήκαμε και που αξίζει να δείτε!

Διακοπές στις Ροβιές

Καλημέρα, καλή εβδομάδα, καλό μήνα και καλό φθινόπωρο :)

Καλώς βρεθήκαμε και πάλι εδώ. Ελπίζω να περάσατε ένα όμορφο, ήρεμο και αναζωογονητικό καλοκαίρι. Εμείς επιστρέψαμε από διακοπές στις Ροβιές Ευβοίας την Πέμπτη. Την Παρασκευή παντρεύτηκε ένας από τους καλύτερους φίλους του Κωστή και χτες βαφτίσαμε τη λατρεμένη μικρή μας κυρία! Εδώ μπορείτε να δείτε όλες τις λεπτομέρειες από τη βάφτιση. Όχι πια μπέμπα λοιπόν! Τώρα πια το όνομά της είναι Ιφιγένεια.

Περάσαμε πάρα πολύ όμορφα μαζί με τους εκλεκτούς συγγενείς και φίλους που είχαμε καλέσει. Η μικρούλα δεν ταλαιπωρήθηκε και δεν έκλαψε καθόλου. Ίσα ίσα που μόλις ο παπάς την έβαλε (με πολλή προσοχή ευτυχώς) στο νεράκι, άρχισε τα γελά και να πλατσουρίζει χαρούμενα. Μόλις τελείωσε το μυστήριο κοιμήθηκε στην αγκαλιά μου. Ξύπνησε φρέσκια και πανέτοιμη για το ξέφρενο γλέντι που ακολούθησε προς τιμή της.

Αφού πέρασε και η βάφτιση θα επανέλθουμε σιγά-σιγά στην καθημερινότητά μας. Σε πρώτη φάση πρέπει να μαζευτεί το σπίτι γιατί δείχνει βομβαρδισμένο. Βαθιές ανάσες και όλα θα γίνουν, σωστά;

Οι διακοπές στις Ροβιές

Οι φετινές μας διακοπές ήταν κυριολεκτικά απόφαση της τελευταίας στιγμής. Και ευτυχώς που το αποφασίσαμε γιατί περάσαμε φανταστικά. Η Ιφιγένεια, αν και μόλις 5 μηνών, ήταν απίστευτα καλόβολη. Έτσι το πρόγραμμά μας ήταν αρκετά γεμάτο και μπορέσαμε να επισκεφτούμε πολλά όμορφα μέρη της περιοχής.

Τα πρωινά κάναμε τις εκδρομές μας, το μεσημέρι ξεκουραζόμασταν στο δωμάτιο, το απόγευμα κάναμε μπάνιο στη συμπαθέστατη παραλία του χωριού και το βράδυ βόλτα με το καρότσι.

Ακολουθούν μερικές φωτογραφίες, που πιστεύω ότι είναι αντιπροσωπευτικές της περιοχής.

Απόγευμα στην παραλία των Ροβιών, με τον ουρανό πλημμυρισμένο από συγκλονιστικά χρώματα. Η παραλία είναι οργανωμένη, ενώ μόλις λίγα μέτρα από την παραλία υπάρχουν ταβερνάκια και καφέ.

Διακοπές στις Ροβιές

Εξόρμηση στην πανέμορφη Λίμνη με την εξαιρετική θέα:

Πεζοπορία μέχρι τους καταρράκτες Δρυμώνα, σε μια τοποθεσία ασύγκριτης φυσικής ομορφιάς. Οι καταρράκτες βρίσκονται πολύ κοντά στο μοναστήρι του Οσίου Δαβίδ:

Στα Ήλια, ένα όμορφο και ήσυχο ψαροχώρι:

Το λιμανάκι των Ωρεών:

Στην κοσμοπολίτικη Αγία Άννα:

Στην πασίγνωστη Αιδηψό με τα ιαματικά νερά:

Απογευματινές βόλτες στην αμφιθεατρικά χτισμένη Λίμνη, για παγωτό μηχανής:

Διακοπές στις Ροβιές

Καρτ-ποσταλική παραλία και γραφικό λιμανάκι λίγο έξω από τα Χρόνια:

Το καλύτερο φαγητό το δοκιμάσαμε στο Papades Village. Αλλά πραγματικά ότι γεύσεις δοκιμάσαμε τόσο στις Ροβιές όσο και στα Ήλια ήταν καλομαγειρεμένες και μαμαδίστικες:

Καλό φθινόπωρο να έχουμε! Με υγεία και αισιοδοξία!

ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ

11 ΣΧΟΛΙΑ

dimi 6 Σεπτεμβρίου 2011 - 09:24

Καλώς την!!! Τι ωραίο ονοματάκι το Ιφιγένεια! Να σας ζήσει το κοριτσάκι!! Πολλές ευχές και καλό και νόστιμο Φθινοπωράκι! Φιλάκια

ΕΛΕΝΑ 5 Σεπτεμβρίου 2011 - 23:41

Να είναι καλότυχη και καλοφώτιστη η γλυκιά Ιφιγένεια!!
Φιλιά, καλή βδομάδα!

Koueen 5 Σεπτεμβρίου 2011 - 19:23

Τι παιδί είναι αυτό; Τι παιδί είναι αυτό! Να σου ζήσει, να την χαίρεσαι, να είναι πάντα υγιής και γερή!

mia maria 5 Σεπτεμβρίου 2011 - 17:51

Χαίρομαι που περάσατε όμορφα!
Να σας ζήσει η γλυκούλα Ιφιγένεια, να είναι πάντα ευτυχισμένη!
Καλό φθινόπωρο και καλή προσαρμογή τώρα πια!

Ερμιόνη 5 Σεπτεμβρίου 2011 - 16:55

Κοριτσάκια!
Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και τα καλά λόγια!

Όλγα, μετά από εκτενές ψάξιμο κατέληξα στην canon ixus 980is και την έχω καταχαρεί!

manousina 5 Σεπτεμβρίου 2011 - 16:47

Υπέροχες φωτογραφίες
Και του χρόνου !!!!
Να χαίρεσαι την μικρή Ιφιγένεια

Eri 5 Σεπτεμβρίου 2011 - 16:43

Καλοφώτιστη η Ιφιγένεια Ερμιόνη μου, να χαιρεται το όνομά της! Και καλωσηρθες βεβαίως, μας έλειψες!
Τέλειες οι φωτογραφίες, και του χρόνου διακοπούλες!

Φιλιά Πολλά!

Anonymous 5 Σεπτεμβρίου 2011 - 15:41

Καταρχήν να σας ζήσει η νεοφώτιστη Ερμιόνη!Σκέτη γλύκα είναι!Όσο για τις φωτογραφίες,πάρα πολύ ωραίες..από περιέργεια τι φωτογραφική μηχανή έχεις?…Όλγα

princess 5 Σεπτεμβρίου 2011 - 15:39

Να σας ζήσει η Ιφιγένεια! Είναι μια κούκλα! Πολύ χαίρομαι για τα νέα σου Ερμιόνη μου! Σου εύχομαι καλή προσαρμογή και ανυπομονώ για την καινούρια σου ανάρτηση! Φιλιά!

Μarion, 5 Σεπτεμβρίου 2011 - 14:40

Να σας ζήσει η μικρή Ιφιγένεια. Σκέτη κούκλα είναι. Να είναι τυχερή και όλη ηζωή της να είναι όπως τη μέρα που βαφτίστηκε: με γέλια και χαρές.
Ωραία η Β. Ευβοια. Εγώ φέτος πήγα στη Ν. Ευβοια. Αλλά τις Ροβιές τις ζαχαρώνω εδώ και 2-3 χρόνια. Από τις φωτογραφίες φαίνεται πολύ ωραίο μέρος.
Μπράβο και χρόνου με υγεία.

gwgoyla 5 Σεπτεμβρίου 2011 - 13:41

Απο που να αρχισω να δινω ευχες?
Να σας ζησει η Ιφιγενεια,καλοτυχη και καλοφωτιστη να ειναι…να ζησουν ευτυχισμενα τα νιοπαντρα παιδια,και τελος καλο χειμωνα να εχετε,με τις ομορφες εικονες και στιγμες απο την Β.Ευβοια να περνανε ευχαριστα οι κρυες μερες και νυχτες του χειμωνα…πολλα φιλια και καλο μηνα!!!

ΜΕΙΝΕΤΕ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΟΙ ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΑΓΕΙΡΕΥΕΤΑΙ

Στα tastes θα βρείτε εύκολες και δοκιμασμένες συνταγές, ιδέες για το παιδικό πάρτι και το ταπεράκι του σχολείου (ή του γραφείου), προτάσεις για οικογενειακές διακοπές και μικρές ιστορίες από την όμορφη -και ενίοτε χιουμοριστική- καθημερινότητά μας.